Content en SEO audit

Wil jij jouw content kwalitatief sterker maken én weten hoe je beter scoort op SEO?

Dan mag een content audit niet ontbreken! Met onze uitgebreide content audit ga je een kritische blik werpen op jouw websitepagina's en de belangrijkste content en SEO elementen analyseren. Aan de hand van jouw analyse weet je precies hoe je jouw content moet verbeteren voor een optimale ervaring voor je websitebezoekers én zoekmachines. 

download template

Wat zit er in de content audit?

  • Kwalitatieve en kwantitatieve analyse
  • De audit is opgedeeld in twee delen. In het eerste deel analyseer je de inhoud van je content en in het tweede deel kijk je naar de prestaties.
  • Heldere instructies en optimalisatietips
  • Bij ieder onderdeel staan duidelijke instructies en tips om te optimaliseren.
  • Koppen, zoekwoorden, meta descriptions, alt tekst
  • Gebruik ik wel de juiste koppen? Zijn mijn websitepagina's en blogs nog wel actueel? Gebruik ik de juiste alt teksten bij mijn afbeeldingen? Dit en meer onderzoek je in deel 1 van de audit.
  • Paginaweergaven, sessies, bouncepercentage, zoekvolume
  • Hoeveel (unieke) paginaweergaven krijgen mijn websitepagina's in een maand? Hoe lang blijven mijn bezoekers gemiddeld op mijn blogpost? Wat is het bouncepercentage van mijn landingspagina? Dit en meer onderzoek je in deel 2 van de audit. 
  •  
content audit template

Download de content audit

Vul hieronder je gegevens in en wij sturen je de template via e-mail toe.